Reisblog van Tesse - Studeren in Stavanger, Noorwegen

Studeren in Noorwegen

Hoi Allemaal!

Na nog geen half jaar weer op de Nederlandse bodem te zijn geweest, zit ik nu weer een verhaal op mijn blog te schrijven. Hier op schiphol ben ik aan het wachten op mijn vlucht naar Noorwegen. Ik ga studeren in Stavanger! Ik dacht dat het wel weer leuk zou zijn om mijn blog weer bij te houden. Ik kan niet beloven dat ik heel frequent verhalen zal posten, maar als er iets interessants gebeurd, kunnen jullie er op deze weg bij zijn!

Ik ga wonen in Stavanger, een plaatsje tussen de fjorden, die ik ook van plan ben om te bezoeken. Deze foto's zal ik dan ook op deze site plaatsen. Ook ben ik van plan naar het noorden te gaan, om de Lofoten eilanden te bezoeken en hopelijk het noorderlicht te bewonderen. Nouja, hopelijk? Zonder deze gezien te hebben kom ik niet thuis hoor! Dat, samen met heel veel andere mooie natuur die Noorwegen te bieden heeft hoop ik heel veel te kunnen gaan bewonderen. Ik ben gepakt en gezakt. Ik heb voor het koude winterse noorden (want ja, ik ga naar het noorden in de winter) mijn winterjas en snowboots klaar, dus ik ben helemaal voorbereid!

In Stavanger ga ik studeren op de Universiteit van Stavanger, met de vakken Globally Responsible Tourism, Organisational Communication en Energy and Environmental Politics. En nee, het is niet in het Noors, er wordt gewoon in het Engels gecommuniceerd ;).

Nu zit ik dan te wachten op mijn vlucht, die om half twee vertrekt. Misschien schrijf ik wel een verhaal over hoe mijn huis en de stad is, misschien ook niet. Wat ik wel sowieso ga schrijven is hoe leuk ik het heb daar, maar wanneer weet ik niet. Zoals ik al zei, ik beloof niet dat ik frequent ga posten, maar jullie op de hoogte houden zal ik zeker doen.

Liefs, Tesse

Reacties

Reacties

Rinie

Hey Noorse wereldreiziger.
Natuurlijk gaan we jou weer volgen in dat half jaar. We zullen wel weer verwend worden door jou mooie belevingen en verhalen die jij met ons gaat delen. Nou zet um op en lekker genieten.

Mam

Nou Tess,
Alweer mooi geschreven!
Je bent het niet verleerd, is voor jou een gewoonte....Net zoals het wegbrengen van jou naar Schiphol voor ons ook voort een 'gewoonte' wordt. Alhoewel het gevoel... maar jou blije gezicht bij het idee weer weg te kunnen om iets van de wereld te kunnen gaan zien maakt maakt mijn gevoel dan weer ruimschoots goed! Hahaha
HAVE FUN Meis! Kijk goed uit, pas goed op jezelf, maak mooie nieuwe contacten en GENIET! XXX

Miriam

Heel veel plezier in het prachtige Noorwegen Tesse! Jij maakt het daar wel! Zo mooi dat enthousiasme van jou.........
Zet hem op!

Esther

We gaan je zeker weer volgen, kijken uit je verhalen !
Ga ervan van genieten, maar jou kennende komt dat helemaal goed

Pap

Weer naar n mooi land en leuke belevenissen! laat ons maar horen hoe je het daar allemaal hebt en geniet er van, heel veel plezier! xx

Ome Eric

Een hele leuke en mooie tijd daar Tesse. En vergeet tussen het genieten door niet te leren:)

Oma Maria

Ik ga je heerlijk volgen, dus doe je best!

Oma Mien

Hoi Tesse leuk om jouw berichten weer te lezen , hoe jij schrijft geweldig gewoon ik ga met veel plezier jouw weer volgen doe je best en geniet van al het mooi's. Wat je weer ziet en beleeft vele groetjes van ons

Marion

Hi lieve Tesse!!! Heel veel plezier en studiefun in Noorwegen!!! Wat ik zo allemaal al lees gaat dat zeker goed komen!! Heel veel plezier en succes!! X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!