Reisblog van Tesse - Studeren in Stavanger, Noorwegen

Het Vertrek

Hoi allemaal,

Morgen is het zover, dan vertrek ik voor mijn stage naar Ecuador! Daar zal ik tours gaan geven voor het bedrijf Rebecca Adventure Travel. Ik heb er onwijs veel zin in, maar ik ga jullie ook allemaal missen hoor!

De tours vinden plaats door de andersgebergte en de jungles van Ecuador, dus ik zal veel mooie plekken gaan zien.

Na Ecuador, ben ik ook nog van plan om een reis te gaan maken door Peru.

Ik ga dus erg veel avonturen tegemoed, en ik zal jullie daarvoor op de hoogte houden.

Voor nu, welkom op mijn Reisblog! :D

Liefs, Tesse van der Pasch

Reacties

Reacties

Jet Goedhart

Hoi Tesse, ik vind het super om je reisverhalen te kunnen lezen. Een hele mooie tijd wens ik je ook toe groetjes Jet

Ilse

Lieve tes ik wacht op je mooie prachtige foto's van je gave reis. Geniet maar goed en idd kom je langs prachtige plekken ???????? tot schrijfs ????????

Mama

Vandaag hebben we dan echt afscheid van je genomen voor een half jaartje! Op dit moment vlieg je boven Colombia en ben je bijna in Ecuador.
Ga genieten meis! Ga je dromen achterna! Ik ben super trots op je dat jij dit allemaal gaat doen! Ook al denk ik in obstakels en jij juist in mogelijkheden zoals jij het zegt ;)
Xxx Tot gauw via wattsapp en Skype! Lang leve social media! Hahaha

Marike

Hoi Tesse ,
Woh, wat een spannend avontuur en een mooie uitdaging.
Heel veel succes met je stage en het ontdekken van al he moois daar.
Groetjes Marike

oma maria

Dag Tesse. Dank je wel voor je fijne verslag. Het voelt alsof ik erbij ben. Ik zie de vogels en vlinders voor me. Jij in het regenwoud. Koppie erbij houden en hard werken. Ik hoop dat je steeds van je werk mag genieten. Toppie.

Monique jansen

Hoi Tesse
Ja hoor ik heb je web log gevonden nu kan ik ook op afstand meegenieten van jou avonturen , een mooie tijd daar . Lieve groetjes uit Gemert

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!