Reisblog van Tesse - Studeren in Stavanger, Noorwegen

Eerste week stage

Allereerst wil ik jullie bedanken voor de lieve reacties op mijn vorige verhalen. Ik geniet zeker hier en heb het heel erg naar mijn zin. Ik denk wel aan thuis, maar heimwee heb ik niet, daarvoor heb ik het hier veelste leuk. Zoals ik al een van de eerste dagen een keer in een appje naar thuis stuurde: Ik geniet gewoon van het feit dat ik al in het buitenland ben (en nee, Rinie, mijn volgende reis wordt niet naar België).

Deze week is dus mijn stage begonnen. Ik heb nu nog voornamelijk op het kantoor gewerkt. Ik moet bekend worden met alle tours en hoe alles werkt, om de site up to date te houden en nieuwe tours te uploaden. Wel staat in de planning dat ik binnenkort ook mee op tours mag gaan om te gaan vertalen en om feedback te gaan maken op de tours, zodat we deze in de toekomst kunnen verbeteren. Hier kijk ik erg naar uit, er zitten zo veel leuke tours tussen! Deze moeten dan natuurlijk wel nog geboekt worden. De tours die ik vorige week mee heb gedaan, waren meer tours om het land een beetje te verkennen. Een van die tours was een shared tour, en dus niet uitgevoerd door het bedrijf zelf, de andere tour, die van Cotopaxi, was wel van het bedrijf zelf en met die tour kon ik dus ook al een beetje meehelpen.

Woensdag heb ik echter niet op het kantoor gewerkt, toen ben ik naar het Community Hostel geweest. Dit is echt een super leuk hostel in Quito! Als iemand plannen heeft om Quito te bezoeken, dit hostel is echt aan te raden! Super vriendelijke mensen, een mooie plek met een mooi uitzicht op de stad vanaf het balkon, bij het historisch centre, en ze bieden ook nog tours aan, waaronder de Quito Free Tour die ik afgelopen week ook al heb gedaan.
Ik ging naar dit hostel toe om de mensen die naar Ecuador komen een beetje beter te leren kennen. Wat voor mensen zijn het en wat is hun reisplan?

Deze week zijn er dus niet heel veel spannende dingen gebeurd, behalve dan dat mijn stage echt is begonnen. Ik zit hier helemaal op mijn plek en ik heb er heel erg veel plezier in.

Groetjes, Tesse

Reacties

Reacties

Oma Mien

Hoi Tesse je hebt al best veel gedaan vorige week. Je kunt het zo goed verwoorden en dat je het zo naar je zin hebt, geweldig gewoon.
Ga zo door Tesse we genieten van jouw verhalen en foto's. dikke knuffel van mij

Mama

Hey Lieverd!
Fijn om telkens je enthousiasme terug te lezen in je app-jes en je blog! En hoe fijn dan om je gister tijdens Moederdag op Skype gesproken te hebben, ondanks dat de verbinding afentoe haperde. Het deed me goed om je zo happy te zien. Een teken dat je het daar goed naar je zin hebt! Maar goed; wie had het anders verwacht? ;) Geniet lekker door daar en maak er een feestje van! Je leeft maar 1 keer! XXX

Rinie

Hey wereldreiziger
Ja het gaat jouw goed af daar zo aan de andere kant van de wereldbol! ????????. Leuk om te horen en te lezen dat het jou ding is en dat jij je draai daar wel gevonden hebt. Je verhalen, foto's en appjes. Echt indrukwekkend , het is dat het niet in België is anders waren wij zeker overgekomen haha. Geniet van elke dag Tess dat je daar bent. Ook al duurt een half jaar voor ons lang, voor jou zal het wel te snel gaan! We missen jou wel maar zien en lezen dat jij daar je plekje wel gevonden hebt. Zet hem op.

Een trotse bonus vader haha

pap

Hee Tesse.
Wat fijn om te lezen dat je het prima naar je zin hebt en dat je al helemaal op je plek zit daar! Geen spannende dingen gebeurt zeg je, maar hier vind ik het al stoer dat je daar zit ook al zeg je dat het niet spannend is haha. En fijn dat het je zo bevalt na twee weken. Gelukkig maar, en eerlijk gezegd had ik daar geen twijfels over.
Geniet er elke dag van!
grtz X

Marion Aerts

Hi lieve Tess, heb heerlijk je verhalen gelezen! Als ik je verhalen lees voel ik echt "dit is en hoort helemaal bij Tesse!!" Het is een erg lange tijd dat je weg bent maar zal voor jou voorbij vliegen door al het mooie werk en indrukken die je daar meemaakt!! Geniet en heel veel liefs van de Aertskes xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!